Leverandør av telefoni tjenester og abonnementer

Omega VoiceGo, IP basert telefoni løsning i «skyen» hvor vi kombinerer mobil og fasttelefoni. Løsningen passer for deg som vil ha det beste fra to verdener, hussentral funksjoner og mobilt bedriftsnett funksjoner, til en lav månedskostnad. Du ringer mye rimeligere med Omega VoiceGo enn f. eks. med en ISDN løsning. Det er gratis å ringe til fasttelefoner i Norge med VoiceGo løsningen. Omega VoiceGo inneholder en rekke smarte og nyttige funksjoner. Vi leverer SIP linjer og SIP Trunk til hussentraler. 

 

Spar penger med Omega VoiceGo

Omega VoiceGo løsningen er operatøruavhengig. I motsetning til andre mobile bedriftsnettløsninger kan du bruke et hvilket som helst mobil abonnement. Du kan sågar bruke et privat abonnement om du skulle ønske det. Du kan dermed spare mye på å bruke et rimelig abonnement for de som f. eks. ikke trenger så mye data.

 

Ingen bindingstid

Det er ingen bindingstid på Omega VoiceGo løsningen. Vi er trygge på at du blir fornøyd med løsningen, og skulle du mot formodning ikke ønske å benytte løsningen lenger kan du si opp når du måtte ønske. (Avtalen løper ut oppsigelsestiden)  

 

Click to Call

Med applikasjonen "CallTo" for Windows kan man klikke på et telefonnummer fra en hjemmeside (hjemmesiden må være klargjort for tjenesten) eller telefonkatalogen 1881, og telefonen vil ringe til dette nummeret. "CallTo" tjenesten er inkludert i alle Omega VoiceGo abonnementer, og passer utmerket sammen med Panasonic SIP telefoner. Alternativt kan man ringe direkte fra sin PC ved hjelp av en softphone klient og headset.

  

Blind transfer

Ved bruk av en Panasonic SIP telefon i HDV serien kan man sette over en samtale på flere måter. Man kan sette over en samtale på konvensjonelt vis, et tastetrykk for sett over og et tastetrykk for den man skal sette over til, samtalen blir koblet opp og man kan snakke med den man skal sette over til før man legger på og samtalen blir overført. Man kan sette over til interne og eksterne telefonnummer. Man kan også velge å legge på (sette over) før mottaker har besvart anropet. Samtalen blir overført, men man har ingen kontroll på om anropet blir besvart og mottaker vil få opp sentralbordets telefonnummer som tapt anrop. Dette medfører at man må ringe tilbake til sentralbordet for å få rede på hvem som ringte.

Med tjenesten blind transfer setter man over en samtale på samme måte, man trykker på tasten Blind + hurtigtasten for den man skal sette over til. Samtalen blir satt over. Dersom mottaker ikke besvarer anropet, vil kundens (innringers) telefonnummer bli lagret som det tapte anropet, og man kan ringe tilbake til kunden uten å bry sentralbordet.     

 

Panasonic forhandler

Vi har forhandlet Panasonic telefonsentraler og telefoner siden Panasonic introduserte dette i Norge i 1996. Vi er i dag distributør av Panasonic kommunikasjonsløsninger i Norge. Som Panasonic distributør er vi sikre på å levere kvalitet fra en av verdens ledende produsenter av kommunikasjonsløsninger i SMB markedet.